Maldives, Tropical Paradise

Mi-am petrecut ultima vacanta in Maldive si am zis ca nu ar fi rau daca as scrie si cateva randuri despre experienta de acolo. Daca aveti vreo amanta sau amant si vreti sa plecati intr-o excursie in care sa nu va vada nimeni, Maldive este destinatia cea mai discreta pentru voi, garantat :)! Eu nu am vazut plaje asa de pustii pe nicaieri. Comparativ cu viata animata din Caraibe, Maldive este mai degraba o destinatie de vacanta pentru cei care adora linistea si atmosfera rezervata, dorind sa scape de excursii cu plaje supra-aglomerate si galagioase. Nu era muzica pe plaja sau la piscina, si lumea efectiv nu stiu pe unde statea pe durata zilei, vedeam doar la masa alti turisti-iar restaurantul era arhi-plin- si ma tot intrebam unde stau acesti oameni toata ziua de nu ma intalnesc cu ei. Ei bine, poate ca si mine, au ales varinta de water bungalow pentru cazare, asa ca ai avantajul ca poti  inota in apa coborand scarile de pe balconul casutei tale, nemaifiind practic nevoie sa mergi pe plaja.

C.M 01 (2)C.M 01 (11)C.M 01 (12)C.M 01 (13)C.M 01 (14)

 

Pozele sunt facute intr-o zi torida, cu umezeala maxima si nu stiu cum am rezistat doua ore sub soarele arzator de aprilie, una dintre cele mai calduroase luni in Maldive. Inainte sa plec in excursie imi era frica de furtuni deoarece in perioada aceea este chiar limita dintre sezonul uscat si cel ploios si am zis ca, norocoasa cum sunt, sigur o sa prind niste ploi tropicale de toata frumusetea, iar cel mai frica imi era sa nu fie furtuni noaptea si sa ma ia cu tot cu casuta. Daca adormeam in Maldive si ma trezeam in Africa? Cam astea erau grijile mele inainte de a pleca iar dupa ce am ajuns practic ma rugam sa ploua. Foarte greu de respirat aerul, asa ca daca aveti in plan sa mergeti in Maldive, faceti-o in decembrie-ianuarie, lunile cele mai bune pentru turism, fara ploi, fara temperaturi extreme.

C.M 01 (64)C.M 01 (95)C.M 01 (96)

O sa mai fac in viitor o postare depre experienta Maldive si despre tips & trics.

Rochia este de o frumusete rara si foarte bine lucrata. O gasiti la Chic Diva.

C.M 01 (97)C.M 01 (103)C.M 01 (104)

This entry was posted in Travel and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

