Orange Is The New Black, Right?

Ce sa nu-ti placa la rochia asta? Pe bune acum, puteti spune ca nu este frumoasa? Culoarea varatica, materialul diafan, lejeritatea pe care o da miscarilor si faptul ca are o lungime decenta si nu trebuie sa te stresezi cand te asezi pe scaun si sa tragi de ea ca se vade prea mult din coapse…motive ca  s-o iubesc si sa o port de fiecare data cu placere. Si unde mai pui ca asa am fost la un anume concert din Cismigiu…Da, Doru, asa am fost imbracata in ziua in care nu ai aparut tu!!! Hai ca ti-am zis-o, D! Sigur nu te asteptai la asta :))

0414-20417-2

Multa lume din jurul meu crede ca am doar o singura pereche de pantofi sport- sau doua hai, ambele Super Star de la Adidas pentru ca le port practic numai pe acestea dar sa stiti ca vine si ziua in care o sa trec si la sandale…sau la papuci ca tot sunt in tendinte…sper…si sper ca se va intampla pana vine toamna ๐Ÿ™‚

0407-20434-2

Rucsacul a devenit rapid preferatul meu. Este usor (stiti rucsacurile acelea care si goale sunt foarte grele?), de dimensiuni potrivite, intra o groaza de lucruri in el, poate ca ar fi fost mai ok daca ar fi fost compartimentat dar este bine si asa. Imi plac si buzunarele laterale in care tin de obicei oglinda sau servetelele ca sa le am la indemana. Si mai sunt si toate patch-urile acelea colorate care il fac foarte haios. Ce sa mai, o investitie smart avand in vedere ca in ultimul timp il port la orice outfit!

0468-20423-20483-2

Am purtat:

Rochie H&M

Rucsac Garkony

Pantofi sport Adidas

Cercei Asos

Ceas Michael Kors

Bratara Swarovski

Inele mana dreapta: B&B, mana stanga: Swarovski

 

 

This entry was posted in Outfits, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

