Tandem Alb-Negru

Merg pe varianta alb-negru astazi, cea mai clasica si poate cea mai utilizata combinatie de (non)culori. Bluza este evident cea care intereseaza dar nici botinele nu sunt chiar de neglijat cu broderia lor foarte frumoasa.

0271-20264-2

Bluza este mai degraba un corset cu maneci bufante. Cineva pe Facebook mi-a spus ca este o reinterpretare a traditionalei ii, dar nu are legatura. Mie mi-au placut foarte tare pliurile din partea de jos a ei si faptul ca este alba deoarece am o slabiciune pentru aceasta nonculoare, mai ales vara cand merge atat de bine cu pielea bronzata, parca pune in valoare culoarea aramie a pielii sarutate de soare…

Jeansii sunt cu talie inalta si usor elastici. Cred ca in zilele nostre este din ce in ce mai greu sa iti gasesti jeansii perfecti. Mie imi este mare cea mai mica marime de la Zara iar la H&M-de exemplu- sunt intre marimi: 32 si 34…Ca o scuza pentru mine, nu reusesc sa ajung mereu intr-un magazin Levi’s…

0275-20269-2

Despre botine pot spune ca au fost dragoste la prima vedere. Sunt din piele naturala si au acea broderie foarte draguta cu alb si rosu ce descrie un desen cu flori, iar florile inseamna frumusete, nu? Sunt si foarte comode si versatile, nu mai zic ca m-au intrebat multe fete de unde le-am cumparat, desi nu le-am purtat mai mult de doua ori.

Eu fara palarie, m-ati putea inchipui? Adica in principiu acolo unde intr-o tinuta de-a mea se poate integra o palarie/sapca/chipiu/caciula  aceea va fi sigur regasita in tinuta, iar daca nu se poate, atunci o fortam 🙂 nu este cazul aici, evident. La finalul sedintei foto m-am apucat si de jonglerii cu palaria…pai vedeti la cate lucruri e buna o palarie, te ajuta si la relaxat 🙂

0276-20256-20292-2

Am purtat:

Palarie Stradivarius

Choker Penti

Bluza-corset BBY Fashion

Jeansi Stradivarius

Geanta Zara

Botine Stradivarius

Inele Swarovski

 

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

