Ziua In Care Am Descoperit Ca Sunt Demofoba

Weekendul trecut ne hotaram sa facem niste poze. Vreme frumoasa, soare afara, unde sa mergem? Hai in Herastrau, parc mare si frumos, verdeata peste tot, ne mai si relaxam cu ocazia asta. Ajungem acolo si soc! Nu doar Bucurestiul dar cred ca intreaga Romanie si-a dat intalnire in parc! Ma asteptam sa ma intalnesc chiar si cu rudele mele de la Brasov p’acolo si parca ma gandeam deja ce raspuns sa le dau la intrebarea “da’ de ce n-ai mai trecut pe la noi?”, atat de multa lume era la “recreere”! Care cu rolele, cu bicicletele, unii cu aparatele foto, ca si noi de altfel. Pozele n-au iesit asa cum ne doream din cauza oamenilor care erau practic peste tot si m-au facut sa devin nesigura. Daca ma uitam prin copaci cred ca si ei aveau crengile ocupate de cativa indivizi veniti la relaxare. “Esti bine?” sunt intrebata. “Da…”, raspund cu jumatate de glas, fiind destul de sigura ca experienta m-a facut sa dezvolt o usoara demofobie (frica de multime). Si dintr-o data totul devine clar! Adevarul este ca niciodata nu mi-a placut sa imi petrec timpul in piete, in cluburi sau chiar in metrou dimineata sau in orice alte locuri aglomerate, pline ochi de multimi de oameni pe care ii vad si cu un usor comportament haotic. Nu m-am simtit niciodata confortabil in astfel de spatii si am crezut ca sunt eu mai timida, asa. Dar nu! Sunt demofoba si dezvolt o usoara anxietate in momentele in care sunt inconjurata de multi oameni plus transpiratii si o dorinta imperioasa de a lua-o la sanatoasa…Curios ca nu ma deranjeaza…altfel, pana una alta, sunt destul de sanatoasa 🙂

_MG_9275-2_MG_9281-2

Tinuta este 90% de la Stradivarius. Mi-a placut intreaga lor colectie de primavara, foarte colorata, plina de flori si care aduce voie buna numai privind-o. Fusta este senzatie si am primit complimente pentru ea deoarece alaturarea de piele, broderie, capse si fermoarul pe centru atrage toate privirile.

_MG_9301-2_MG_9302-2_MG_9291-2

Ce port:

Bluza Stradivarius

Fusta Stradivarius

Geanta Furla

Bratara Pandora

Inel Swarovski

Bocanci Stradivarius

_MG_9294-2_MG_9296-2

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

