All Black: Rochia-Sacou

Ma trezesc dimineata iar primul gand care imi trece prin cap este “oare ce anotimp este astazi?” Asta pentru ca vremea m-a bulversat de tot si cel mai nedumerita sunt cand vine vorba de alesul tinutei si mai ales al incaltamintei. La drept vorbind, in contextul actual poti purta si pantofi sport, si bocanci dar nici cizmele de cauciuc nu sunt o optiune rea… Dar despre ce vorbesc aici? mie mi-e greu sa imi aleg hainele in fiecare dimineata, indiferent de capriciile vremii :)) Am admirat intotdeauna persoanele care isi planifica tinutele pentru toata saptamana inca de duminica seara, eu chiar daca imi aleg hainele de cu seara, a doua zi dimineata tot ma razgandesc de 7 ori…

W_MG_9210W_MG_9223

Despre outfitul din postarea de astazi am de spus decat ca il ador! Imi place foarte tare rochia-sacou pe care am asteptat atat de mult sa o port…ca rochie, ca sacou o port destul de des – vine bine, asa destructurat cum este, foarte diferit de forma clasica a unui sacou. Rochia-sacou am cumparat-o la  inceputul anului dar  in perioada aceea a fost prea rece pentru ea… si ulterior prea cald pentru cizme. Da, pentru cizme deoarece mi se pare ca se potriveste asa de bine cu cizmele peste genunchi! Desigur, am fost intrebata daca port ceva pe sub ea! Am raspuns intotdeauna ca nu imi amintesc, asa, pentru mister :), dar adevarul este ca am purtat un body negru superb si o pereche de pantaloni scurti din piele.

W_MG_9220W_MG_9234

W_MG_9232

Ce port:

Rochie-Sacou Atmosphere Fashion

Cizme Poema

Geanta Furla

Bratari Bijou Brigitte

Inele Swarovsky

Body H&M

Cercei H&M

W_MG_9217

W_MG_9212

W_MG_9228

This entry was posted in Outfits and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

