Noua Mea Filosofie a Cumparaturilor

_mg_8669

Ma uitam zilele trecute prin dressing in speranta ca o sa gasesc ceva mai lejer de imbracat:un trenci, o jacheta, ceva care sa se potriveasca vremii de afara. Ei asta este, zic stramband putin din nas, nu mi-am mai cumparat niciun pardesiu din decembrie- desigur am deja cateva idei pentru remedierea situatiei- dar nu-mi displace nici redingota Zara care parca imi surade din spatele dulapului si imi dau seama ca am purtat-o insuficient. De curand am o noua filosofie a cumparaturilor: daca ceva a costat 300 lei, ca sa-si justifice valoarea trebuie s-o port de cel putin 5 ori. Daca a costat 600, de cel putin 10 ori si tot asa…Partea proasta a acestei filosofii este ca am descoperit ca detin lucruri pe care nu le-am purtat niciodata si ca sa le port de cel putin 5 ori-sa zicem- ar trebui sa nu-mi mai cumpar nimic pana aproape de 2018, ceea ce este ingrijorator de-a binelea! Cum sa sustii economia daca nu cumperi? In fine, nu stiu daca raman la filosofia asta pentru mult timp…

_mg_8666_mg_8667

dsc_1276-2

Daca tot am vorbit despre redingota Zara, aceasta este de inspiratie militara si imi place maxim gulerul stil tunica pe care il are, dar si detaliile aurii si nasturii de aceeasi culoare. Nu este neagra, este bleumarin, sau albastru regal cum imi place sa numesc culoarea aceasta atunci cand este complementata de detalii aurii ca in cazul de fata. Si ca sa fie treaba treaba am pus si-o rochie rosie-purtata si ea de vreo doua ori pana acum. Rochia este stil baby doll si are nasturi aurii pe tot spatele, ceea ce m-a facut sa-mi dezvolt anumite abilitati de mare contorsionista pentru ca am fost singura acasa si nu a avut cine sa ma ajute cu inchiderea nasturilor, asa ca in viitor sunt destul de sigura ca o sa pot sa-mi insurubez piciorul in jurul taliei de vreo doua-trei ori. 🙂 Cizmele peste genunchi sunt slabiciunea mea in acesta perioada si ma bucur ca s-a dus aproape de tot zapada ca sa le mai pot purta pana ajung la zece purtari deoarece sunt din piele naturala si au costat mai mult 🙂 Cerceii sunt de purtat in luna februarie, luna iubirii: LO si VE ca sa raspandesc pe unde merg…dragoste hihihi_mg_8671

_mg_8674

dsc_1270-2

dsc_1278-2

 Ce am purtat:

  Redingota Zara

Rochie Poema

Cizme peste genunchi din piele Poema

Geanta Michael Kors

Accesoriu geanta H&M

Cercei “Lo-Ve” H&M

This entry was posted in Outfits and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

