OOTD| About Last Week

_mg_8353

_mg_8336

Intru in taxi furioasa, dupa ce am incercat timp de aproape 2o de minute sa gasesc unul disponibil si nenumarati nervi intinsi la maximum. Chiar nu mai exista suficiente taxiuri in Bucuresti de suntem nevoiti sa asteptam aproape o jumatate de ora pana cand ajungem sa ne urcam intr-unul? In fine, nu ma gandesc decat ca nimic nu merge bine in tara asta si incerc sa nu ma enervez. Observ ca taximetristul ma fixeaza cu ochi curiosi in oglinda retrovizoare si incepe sa-mi complimenteze tinuta: ce bine imi sta, sunt foarte frumos imbracata, ce sapca draguta etc si ma gandesc inevitabil ca am dat peste un ciudat! Cum de mi se intampla numai mie? Nu numai ca am gasit cu greu un taxi, dar a venit cu un afemeiat la pachet si imi caut instinctiv telefonul sa sun la 112 daca va fi nevoie.  In toata avalansa aceasta de ganduri ma trezeste din scenariile mele horror vocea lui:

-Sunteti foarte frumos imbracata! Imi place mult jacheta dvs, are aspect de uniforma. Mergeti la parada militara?

-Poftim?

-Sunt repetitii de 1 decembrie, mergeti acolo?

-Nu! Ce sa fac acolo?

-Jacheta dvs seamana cu cea a uniformei de gala a jandarmilor, doar ca aceea este mai deschisa!

-Nu stiu acea uniforma, raspund cu nesiguranta in glas…

-Pai stiu eu, ca sunt politist dar fac uber in timpul liber.

Simt cum ma inrosesc pana in varful nasului de rusine ca am putut gandi ca acesta ar fi varianta moderna a lui Jack Spintecatorul si imi promit in gand ca nu ma mai uit niciodata la stirile de la ora cinci ca prea m-au influentat! Incerc sa ma revansez zambind cat se poate de frumos. Uitasem cu ce sunt imbracata si cat de mult imi place acesta jacheta! A fost asa, o dragostea la prima vedere, asa cum mi se intampla de cele mai multe la cumparaturi. Recunosc ca si pe mine jacheta m-a dus cu gandul la uniforma, dar eu m-am gandit la cea din garda franceza, mai ales datorita culorilor: bleumarian cu accente de rosu, negru si putin alb. Imi dau seama ca taximetristul are dreptate, in cateva zile o sa fie ziua Roamnaiei si aproape ca ma emotionez cand ma gandesc ca avem o tara asa frumoasa si cu o istorie atat de bogata dar parca tot nu reusim sa ne descurcam si parca uneori untem la ani lumina de civilizatie…

Dupa cateva zile:

Nu am participat nici anul acesta la parada militara de 1 decembrie, dar mi-ar placea tare mult ca o data si-o data sa ajung la Alba Iulia de Ziua Nationala. Daca as fi participat probabil ca m-as fi imbracat asa, intr-o tinuta de inspiratie militara, cu sapca pe cap, cizme peste genunchi, cu mana pe inima si cu multa emotie cand as fi auzit imnul national. Cred ca cu totii trebuie sa ne iubim tara, istoria, imul, neamul, pentru ca suntem urmasii tracilor, iar “dintre acestia cei mai viteji si mai drepti erau dacii”.

Ce ati facut de 1 Decembrie?

 

_mg_8328_mg_8342_mg_8323_mg_8334_mg_8351_mg_8330_mg_8322_mg_8340

ce port:

jacheta H&M

blugi Bershka

cizme din piele intoarsa facute pe comanda

geanta Folli Follie

sapca H&M

 

This entry was posted in Outfits and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to OOTD| About Last Week

  1. Pingback: SESIUNE FOTO 2 KARLIE M – CONSTANTIN MESCA – Fotografie digitala

Leave a Reply

