OOTD| Think Pink

_mg_8356_mg_8355

 

Intru in dressing usor motivata de cescuta cu cafea din mana ce imi reimprospateaza mintea si respir usurata cand ma gandesc ca mi-am pregatit tinuta de aseara, deci nu ma preseaza timpul. Sunt cunoscuta printre apropiati pentru ca imi pierd prea mult timp cautand haine, tinute, accesorii in acest dressing (este un living intreg), care acum nu mai pare atat de mare si care arata ca dupa lupte de gherila dupa fiecare incercare a mea de stiling… un licar de incantare imi apare in privire atunci cand vad puloverul roz -cumparat in urma cu doar cateva zile- ce parca asteapta cuminte pe masuta tip insula din mijlocul camerei. Imi reamintesc cat de capricioasa eram in urma cu doar cateva luni, cand nu concepeam sa ma imbrac cu pulovere, sa ma infofolesc in straturi groase si pufoase. Simteam ca o sa-mi ingreuneze miscarile, chiar simpla idee de a le purta imi era amara… Iar acum parca nu imi mai vine sa mai port altceva! Slabiciunea mea este rochita pulover, de care nu ma mai satur! Am impresia ca ma reprezinta si o pot purta intr-o multitudine de feluri: cu dresuri simple sau plasa, cu colanti, fusta, pantaloni scurti… Iar ca incaltari, ei bine, preferatele mele raman in continuare cizmele lungi pana la coapse, dar parca m-ar tenta uneori sa port si bocanci, mai ales atunci sunt plecata de acasa toata ziua.

Privindu-ma in oglinda imi zic ca nu-mi sta rau deloc. Combinatia cromatica roz-gri a fost mereu una dintre preferatele mele. Zambesc gandindu-ma ca mai am in alte doua culori acelasi model de pulover (nefiind decisa ce culoare ar trebui sa cumpar, ma simteam usor vinovata sa le cumpar pe toate dar mi-am amintit ce am citit intr-o brosura despre sustinerea economiei locale si ce modalitate mai buna de a o face decat cumparand?) Ma rog, m-am gandit la asta mai mult sau mai putin. De fapt m-am gandit ca imi sta bine in toate cele trei culori :))

Despre inele nu pot sa va zic decat ca reprezinta de cateva luni tușa mea personala, le port aproape obsesiv si mereu sunt complimentata pentru ele. Ceasul este nelipsit din tinutele mele iar sepcuta este iarasi un accesoriu ce se regaseste in multe dintre outfiturile mele. De altfel un prieten-consultant de vanzari din magazin m-a sunat sa ma intrebe daca nu vreau sa cumpar aceasta sapca cu ciucure caci i se parea ca este stilul meu. Decizia mea o vedeti in poze. HaHaHa

In seara asta trebuie sa-mi pregatesc ghetutele, desi eu le am pe toate pe un raft cat peretele si nu stiu pe care sa le scot, poate pe cele mai incapatoare, sa intre cat mai multe: haine, dulciuri, haine, accesorii, haine, nu refuz nimic, haine, accept pana si jucarii.

Ce va doriti de Mos Nicolae?

_mg_8361_mg_8363_mg_8366_mg_8375_mg_8374_mg_8382_mg_8358

 

ce port:

sapca H&M

pulover Stradivarius

geanta Accessoriez

cizme H&M

ceas Michael Kors

toate bratarile sunt de la Swarovsky

cercei Folli Follie

inele B&B / Splend’or

This entry was posted in Outfits and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

