Current Wishlist

collage-2016-09-27

 

 

1.Colier Swarovsky. Noua colectie a brandului ( Be Brilliant) m-a facut sa pun multe bijuterii pe lista mea de cumparaturi, printre care si acest lant placat cu aur roz si cristale. Ma si vad purtandu-l cu niste camasi deschise la gat, adoptând aerul acela de neglijenta studiata. Sau cu bluze decoltate in ” V” sau adaugand si alte coliere pe langa el…Ei, posibilitatile sunt multiple, numai lantul mai trebuie 🙂

2. Umbrela Asos. Toamna nu este doar despre citit in parc sau mers pe frunzele uscate (activitatea mea preferata :)), dar si despre ploi mai mult sau mai putin  marunte de care trebuie sa ne protejam -sub o umbrela. Am gasit-o pe aceasta cu maner foarte simpatic, ca un cioc de rata.

3. Papucii de casa oysho.  Ce ar fi viata fara pompoane? In special toamna asta când le vedem peste tot: la brelocuri, incaltaminte, la haine , la sepci si caciuli si…la papuci de casa.  In primavara au avut varianta pe roz deschis si m-a uimit cat de bine s-au pastrat, inclusiv puful acela, asa ca ii vreau si pe acestia.

4. Fond de ten Giorgio Armani. Am auzit atatea despre acest fond de ten incat abia astept sa ajung macar sa-l testez. Unde? In magazinul Douglas din Baneasa unde gasim un stand cu produsele de machiaj Giorgio Armani, dar produsele se gasesc si pe siteul lor. Astea da vesti bune!

5. Redingota Zara. pentru perioada asta de tranzitie nici prea cald dar nici foarte frig, m-am hotarat sa renunt la clasicele trenciuri si la foarte purtata parka in favoarea acestei piese vestimentare cu aer marinaresc. Imi plac mult nasturii si detaliile aurii pe care le are.  Nu va pacaliti, nu est neagra ci albastra.

6. Ochelari de soare Illesteva. Una dintre marile mele pasiuni este colectionarea ochelarilor de soare. Nu am foarte multi, insa sunt indragostita de toate si le-am cumparat dorindu-mi-le foarte mult. Asa este si cu acesta pereche de ochelari de soare de la Illesteva (brand milanez), sunt foarte frumosi si nu seamana cu nimic din ceea ce eu am deja.

7. Rucsac Michael Kors. Treaba asta cu rucsacii devine deja o obsesie. Dar cum sa nu-i iubesti? Cum sa nu-i vrei? Desi mai am unul pe negru de la Zara, parca acesta de la MK este mai mare si mai potrivit pentru excursiile de weekend -nu ca as avea ceva in plan, dar sa fiu pregatita, nu?

8. Parfum Carolina Herrera”Good Girl”. Eu cred ca in fiecare sezon ar trebui sa ne cumparam macar un parfum nou, atat pentru faptul ca aromele difera in functie de anotimp, cat si pentru starea de bine pe care parfumul ni-l aduce odata ce puful atinge pielea. Arata ca un stiletto, dar este un parfum, apa de parfum mai exact. Ce ziceti, va place sticla? V-ati simti sexy purtand acest parfum?

Voi ce produse va doriti in perioada asta?

This entry was posted in When I shop, the world gets better!, Wishlist and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

