Latino Vibes

DSC_0276

 

Zilele trecute am primit multe complimente pentru tinuta acesta, asa ca m-am decis sa o arat si pe blog.

DSC_0275

 

Rochita cu volane, de inspiratie latina, care lasa umerii decupati este preferata mea vara acesta. Este delicata si feminina, iar când adie vantul volanele ravasite parca danseaza pe ritmuri ametitoare si fierbinti ale sezonului estival.

DSC_0284

Cum vara este despre casual si comoditate (cel putin in ceea ce ma priveste pe mine), prefer incaltamintea fara toc, lejera si usoara, care sa-ti crute picioarele chiar si atunci când ai tot orasul de strabatut.

DSC_0286

 

Sandalele mele sunt foarte vesele si vin la pachet cu voie buna. Pentru ca au o multitudine de ciucurasi colorati, garantat vor atrage toate privirile!

DSC_0280

 

Ghiozdanul reprezinta in perioada acesta un mare trend pe care nu l-am ratat! De altfel am inceput deja sa strang o colectie frumusica de rucsaci pe care poate o sa v-o arat.

DSC_0274

 

Mi-am completat tinuta cu un choker cu perluta , cercei cu perle, iar ochelarii de soare sunt cei mai frumosi din colectia mea, ochelari care atunci când ii privesti te fac sa visezi la  marea turcoaz a zonelor tropicale sau la cerul  albastru al zilelor insorite de vara!

DSC_0287

Acestea fiind spuse, sper ca v-a placut tinuta mea de weekendul trecut! A voastra care este?

 

DSC_0289

Ce port:

  • Rochie cu volane La Femme
  • Sandale “Aztec” Mineli Boutique
  • Rucsac Koton
  • Ochelari de soare Dior “So Real”
  • Pom Pom H&M
  • Cercei H&M
  • Choker Stradivarius

 

DSC_0292

Aside | This entry was posted in Lifestyle, Outfits, Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

