Sales! Ce mi-am cumparat de la reduceri

DSC_0023

Port la pantofi numarul cel mai comun (38), iar la haine cele mai intalnite masuri (34/36), asa ca de cele mai multe ori e greu sa mi gasesc masurile in magazine chiar si in timpul anului, d’apoi cand sunt reduceri. Ei bine, m-am obisnuit cu ideea, asa ca in perioada reducerilor atentia mea se indreapta catre produse de ingrijire sau machiaj.

Cele mai multe produse sunt cumparate din Sephora, dar am trecut putin si prin Kendra si Zara.

DSC_0031

Sephora

De cele mai multe ori cumpar produse de intretinere sau demachiere, produse  pe care eu le numesc “consumabile”, adica cele care apartin categoriilor pe care le folosesti cel mai des: demachiant, gel de dus, creme etc, decat spre makeup.

  • primul lucru care mi-a atras atentia a fost setul de masti “Masks of the week” din gama proprie Sephora. Am mai folosit in trecut cateva dintre ele dar de data acesta am zis sa le incerc pe toate timp de o saptamana, astfel sa imi acord cateva minute in plus de relaxare si de ingrijire a tenului.

DSC_0032

Mastile sunt pentru toate nevoile tenului, de la cele cu proprietati matifiante, la cele energizante, revitalizante sau anti-imbatranire.

  • Gentle Eye Makeup Remover Gel” este demachiantul meu preferat la ora actuala pentru ca inlatura TOT machiajul ochilor in 30 de secunde. Nu irita, nu lasa pelicula grasa pe piele si poate fi folosit si pe extensiile de gene pentru ca nu dizolva lipiciul.
  • Triple Action Gentle Makeup Remover Gel” De ce” triple”? Pentru ca acesta, spre deosebire de cel de mai sus, este destinat si demachierii fetei si a buzelor, nu doar a ochilor. Daca ma intrebati pe mine este  “aceeasi Marie dar cu alta palarie”. Are 400 ml si a costat 32 lei.
  • Soothing Cleansing Milk Face & Eyes” O sa-l pastrez pentru perioada mai rece cand probabil o sa am fata mai uscata si o textura  mai cremoasa a unui demachiant ar fi mai confortabila de folosit.
  • Expres Cleansing Wipes” Dupa ce imi sterg tenul de cea mai mare parte a machiajului cu servetelele demachiante, folosesc apoi un gel de curatare pentru a fi sigura ca tot machiajul si impuritatile au fost inlaturate. Nu folosesc niciodata pentru demachiere doar servetele demachiante. Pachetul are 25 de bucati si a costat 14,50 lei.

 

DSC_0045

Dintre parfumurile pe care le-am gasit la reduceri, cele care mi-au atras atentia si pe care le-am si cumparat au fost de la Chloe si Marc Jacobs. Am ales ambele parfumuri in varianta de 30 de ml caci au miros lejer, de primavara-vara si vreau sa le termin cat mai curand.

  • See by Chloe” Edt, mi-a placut inca de la momentul lansarii, fiind singurul parfum din gama “See by Chloe” care sa ma faca sa-l cumpar. Miroase tare frumos, floral, iar 30 de ml au costat 146,50 lei.
  • Honey” Marc Jacobs. De data acesta vorbim despre Edp, pe care m-am hotarat sa-l folosesc la inceputul lunii septembrie, cand nu mai este atat de cald dar nici toamna nu-si prea intra in drepturi. Mai are rost sa vorbesc despre frumusetea sticlutei? De colectie in viziune mea…

DSC_0039

La capitolul machiaj am fost “scurta si concisa” caci stiam ce vreau. Desi recunosc ca rujurile Gwen Stefani de la Urban Decay mi-au bantuit gandurile, am zis ca am deja foarte multe rujuri si in mod sigur n-o sa ajung sa le folosesc atat de mult.

DSC_0035

-“Mini Beauty Blender“. Pentru ca am varianta mare pe roz si imi place forte mult, m-am bucurat cand am vazut  bureteii verzi la reducere. Se pot folosi pentru a intinde corectorul sau pentru a-l fixa cu pudra, pentru aplicarea bronzului sau a iluminatorului. Cei doi bureti au costat 51,5 lei, pret redus de la 73 lei.

-“Khol Pencil“, MUFE. Doua creioane de ochi simple, mate, bune la casa omului caci sunt non-culorile pe care eu le folosec cel mai des in machiajul ochilor: alb si negru.

DSC_0037

Am fost saptamanile trecute prin Kendra si am vazut multe produse la reducere, printre care si multe de la NYX. Pentru ca este vara, am zis ca as putea incerca sa variez putin machiajul ochilor, in loc de clasicul “nude makeup”, cu tus negru sau maro, sa folosesc eyeliner in culori mai indraznete, de vara.

DSC_0065

-“Gel Liner & Smuger Glas 04, Cobalt Blue. Este un albastru frumos, care cred ca ar complimenta foarte interesant o privire cu ochi caprui ca ai mei.

-“Gel Liner & SmugerGlas 03, Teal.Este un verde emerald pe care l-as folosi atat ca eyeliner cat si intins pe pleoape ca fard.

DSC_0046A fost nebunie in Zara saptamanile astea, aveai impresia ca tot Bucurestiul si-a dat intalnire acolo. A fost foarte greu sa gasesc ceva de marimea mea si care sa-mi si placa, plus ca trebuia sa ai multa rabdare sa cauti printre toata gramada de haine de pe mesele magazinelor sau printre umerasele asezate dezordonat. Imi placuse foarte mult topul dar nu am reusit sa-l gasesc in magazine, asa ca mi-am indreptat atentia catre site si am facut prima mea comanda Zara online! ieiiiii

DSC_0049

Tot la Zara am gasit gecuta aceasta pe galben-mustar, culoare care imi place enorm in perioada asta. Am deja in minte niste tinute de toamna cu ea, pentru ca mi se pare ca are un stil si o culoare foste usor de asortat. A costat 119,99 lei, redusa de la 200 lei. Intre timp Zara a adus in magazine si variantele roz-murdar si negru a acestei jachete.

Voi ce v-ati cumparat de la reduceri?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This entry was posted in Beauty, Lifestyle, When I shop, the world gets better! and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

