Dior Spring 2015: KINGDOM OF COLOURS

  

Initial nu am fost atat de impresionata de aceasta colectie, am zis ca imi este de ajuns daca iau decat Cheek & Lip Glow, caci este unul dintre produsele vedeta ale colectiei. Dar de fiecare data cand intram in Sephora mai cumparam cate ceva. Si azi asa, maine asa, am adunat “esentialele” mele pentru acesta primavara. 

  

Am trecut peste farduri si blush-uri si m-am axat mai mult pe produse pentru buze, caci m-au atras mai mult.

1. Cheek & Lip Glow

  

Formula este un gel ce pare vazut in sticluta ca este foarte intens insa aplicat pe obraji  da culoarea aceea de imbujorare sanatoasa, iar pe buze apare ca un roz mai intens ce rezista foarte mult si bine iar finishul dupa aplicatie este mat.

  

 Este similar cu Benetint dar invaluie obrajii intr-o coloratie mai roz decat acesta dupa ce-l intinzi. Nu hidrateaza buzele.

  

2. Rouge Baume No 668, “Cotillon”

  

Pare un rosu-pepene insa aplicat pe buze devine mai degraba un rosu fucsia. De altfel am vazut ca mai toate nuantele de ruj ce vin cu aceasta colectie sunt mai deschise si nu respecta in totalitate culoarea din ambalaj pentru ca nu sunt foarte pigmentate. 

  

Este un ruj hidratant, cu finish stralucitor, lejer si comfortabil de purtat, fara irizatii.

3. Addic Gloss

  

A. “Mylord” 624

Asemanator ca nuanta cu cea a buzelor mele, fiind o culoare de roz nude, cu subton mov-cafeniu. Este foarte pigmentat si imi pare nuanta ideala pentru zi de zi. De asemenea poate completa un machiaj puternic al ochilor, temperandu-i intensitatea, sau, din contra, fiind potrivit pentru un machiaj natural. Are irizatii aurii, menite sa sporeasca stralucirea buzelor.

  

B. Dynasty, 584

Pare un ruj lichid, cu saturatie in culoare, de un roz intens, infuzat cu aceleasi irizatii aurii ce atrag lumina si dau senzatia de buze mai pline.

  

C. Tiara, 004

  

Este un gloss transparent cu glitter multicolor. Cum toata lumea are nevoie de asa ceva in colectia sa de machiaj, nu am stat pe ganduri si l-am cumparat. Poate fi purtat singur, peste ruj, sau peste alt gloss pentru extra stralucire. 

  

4. Gel Shine &Long Wear Nail Lacquer, No 292, “Lady”

  

Nu vi se pare ca are o nuanta atat de girly si frumoasa? Un roz-nude pastelat, numai bun pentru a se integra printre culorile acestei primaveri. Este o culoare foarte populara printre iubitoarele de oje, din punt de vedere cromatic fiind atat de usor de purtat! Dureaza pe unghii in jur de 4-5 zile, suficient, zic eu, astfel nu ne plictisim de nuanta.

  

Cum vi se pare colectia?

Sezonul asta v-a atras atentia ceva de la Dior?

  

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

