Produse terminate #1

Ma bucur de fiecare data cand termin din produsele mele cosmetice, nu doar pentru ca fac loc altora noi, dar si pentru ca imi da o stare de satisfactie ca n-am irosit banii pe niste produse,  ci le-am si folosit, nu au stat ca niste bibelouri pe masuta mea de machiaj. 

A. Ingrijire fata:

  

1. Yves Rocher Cleansing Gel “Pure Calmille”:

 

Este cu extract de musetel si avea o culoare verde praz. Ei zic ca se poate folosi si pentru demachierea ochilor si eu i-am crezut dar mi-a iritat ochii ingrozitor. Deci am ajuns sa-l folosesc doar pentru fata. Este destul de alunecos; fiind sub forma de gel, am crezut ca se va transforma in ceva mai lichid  in momentul aplicarii pe fata, dar ramane sub aceeasi textura si nu inlatura machiajul prea bine. Nu mi-a placut, nu o sa-l mai recumpar.

 

  

2. Marionnaud Swiss Apple Formula “Youth Protection Eye Care”

   

Este un serum lejer pentru ochi, ce intra repede in piele si nu lasa pelicula grasa la suprafata, fapt ce o face candidata ideala la o crema aplicata pe timpul zilei, nu are efecte asupra cearcanelor sau efecte anti-rid, doar hidrateaza perfect. Foarte mult mi-a placut ca are pompita si deci face ca aplicarea sa fie facuta in conditii igienice.

  

3. Yves Rocher “Raspberry Nourishing Lip Balm”

  

Un astfel de produs nu trateaza buzele  crapate sau fisurate dar le mentine hidratate pe cele fara astfel de probleme, contribuind la intretinerea buzelor frumoase! 

  

4.   TBS “Tea Tree Concealer”

 

No 01 “light”. Il foloseam seara, nu pentru machiajul de zi pentru ca nu imi pare ca are maximul de acoperire.   Daca sunt cosulete fara prea mari dimensiuni reuseste sa le tina in frau, dar pe papulo-pustule nu are efecte. Daca pielea nu este suficient de hidratata poate usca tenul datorita proprietatilor astringente si anti-inflamatorii.

5.  Strivectin-EV

 

Este un ser pe baza de apa si se absoarbe repede in piele. Contine o forma de niamicina si de vitamina C, ambele cu proprietati de albire si depigmentare a discromiilor. Recunosc, nu mi s-a parut o imbunatatire a calitatii pielii iar rezultatele au fost nesatisfacatoare si in ceea ce priveste uniformizarea culorii tenului…

   

 

B. Ingrijire Corp

 

 

1. Sephora Bubble Bath& Shower Gel

 Este editia de Craciun a celor de la Sephora. L-am folosit decat  ca gel de dus, curata bine, nu usuca pielea, face spuma, miroase incantator! 

2. TBS Brazil Nut Body Butter

  

Unturile de corp de la TBS, febletea mea! Acesta are miros suav, gurmand si dulce si aplicarea lui reprezinta un ritual in sine. Protejeaza pielea in special de vremea rea de afara sau de caldura din casa. Ideal pentru piele deshidratata si uscata. 

  

C. Ingrijire Par:

  

1. Balea Trend It Up

  

Este cel mai groaznic produs din aceasta categorie: iti umple camera de pudra, o imprastie peste tot, oricat de departe ai pulveriza spray-ul tot lasa radacinile albe care ulterior sunt greu de curatat. A Big No No!

2. Schwarzkopf Bonacure Scalp Therapy Deep Cleansing Shampoo

  

Samponul acesta este destinat unui scalp uleios, fiind purifiant si curatand foarte bine radacinile. L-am folosit strict pentru scalp, pentru lungimea parului utilizand un sampon hidratant. Imi place senzatia racoritoare pe care o lasa pielii capului si miroase mentolat. Nu mi s-a parut ca ingrasa parul suplimentar, l-am spalat tot la 3 zile. 

3. Ducray Squanom

  

Cine mai are matreata in zilele noastre cand exista Ducray? Fac in fiecare an o cura cu samponul acesta, la schimbarea anotimpurilor, il folosesc o singura data pe saptamana (din doua in doua spalari) iar de cativa ani buni nu am mai avut probleme cu matreata sau mancarimea. Sampoanele de tip Head and Shoulders nu fac altceva decat sa actioneze pe durata utilizarii lor si mai si usuca ingrozitor parul, asa ca cel mai bun tratament este cel dermato-cosmetic, preventiv in cazul meu. 😉

4. Le petit Marseillais Masque Nutrition Intense

  

Are unt de karite si miere in compozitie iar aceasta varianta imi place mai mult decat cea pentru par vopsit, tot de la aceeasi firma. Imi place cat de fin, catifelat si suplu imi lasa parul si ca mi-l descurca foarte bine. Are un parfum extrem de puternic care se pastreaza pe par timp de vreo doua zile, iar mie asta imi place maxim. 

  

D. Produse de machiaj

  

1. Pudra Affinitone “true-to-skin perfecting powder”, Maybelline

  

Este o pudra decenta ce ofera aspect natural tenului, matifiaza moderat timp de cateva ore (3-4 ore pentru tenul gras), are textura fina. Nu este o pudra de acoperire deci nu va incarca suplimentar machiajul. 

  

2. Urban Decay Primer Potion

 

Nu degeaba este unul dintre cele mai laudate baze pentru machiajul ochilor: fardul nu se strange in pliul pleoapelor, rezista mai mult, ii intensifica nuanta, neutralizeaza culoarea pielii si toate acestea chiar si pe pleoape uleioase.

3. L’ Oreal Lumi Magique

  

Este un iluminator sub forma de crema pe care l-am folosit pentru a capta lumina in santurile nazo-labiale, intersprancenos, in v-ul buzei superioare si deasupra anticearcanului. 

  

Este o nuanta roz ce corecteaza si usoarele discromii dar nu este destinat acoperirii zonelor cu probleme. 

  

4. L’ Oreal Volume Millions de Cils

  

Prin pensula dolofana pe care o detine separa genele si sta foarte bine la capitolul volum. 

  

Am avut varianta “Extra Black” ce mi-a invaluit fiecare geana intr-o nuanta intensa de negru. Nu curge, nu se faramiteaza, nu sensibilizeaza ochii.

5. Sephora express Draying Oil

  

Pentru persoanele care nu au timp si rabdare sa astepte sa se usuce oja pe unghii, un astfel de produs este salvator. E nevoie de o picatura aplicata pe fiecare unghiuta si voila! Intr-un minut esti gata sa iesi pe usa. Din pacate se termina cam repede (nu are decat 7 ml). Sticluta este prevazuta cu pipeta, ceea ce face ca aplicarea sa fie usor de realizat.

  Voi ce produse ati mai terminat in ultimul timp?

 

This entry was posted in Beauty, Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

