Preferatele lunii februarie 2015

IMG_6337.JPG

Produse de ingrijire:
1. Untul de corp Douglas Home SPA
Almond Oil & Sesame Oil

IMG_6392.JPG
Nu credeam ca o sa-mi placa atat de mult! Are textura de frisca inchegata si miroase atat de bine si de reconfortant! Iti vine sa-l mananci,nu alta! Desi este un unt de corp bogat nu m-am chinuit sa-mi intre in piele iar hidratarea este la un nivel superior!

2.Clinique Take The Day Off
Cand vine iarna dau repede fuga in Sephora/Douglas si imi cumpar balsamul asta de curatare.

IMG_6400.JPG

<a href="https://
Este sub forma solida dar, pe masura ce il masezi pe fata se transforma in ulei. Dizolva machiajul si curata fata fara a o agresa, a o usca, iar un alt avantaj este ca il poti folosi si pentru masajul fetei.

3. Kerastase oleo Relax

IMG_6389.JPG
Este minunat! Hidrateaza, catifeleaza, da parului o usoara si frumoasa stralucire si toate astea fara a-l incarca! Eu il aplic cand parul este aproape uscat, dupa ce mi am facut baie dar si pe paul uscat ca tratament leave-in.

Machiaj:

IMG_6338-0.JPG
1.Benefit Fake up
Eu iarna trec pe Fake up pentru ca este hidrantant, nu-mi accentueaza liniile de sub ochi si camufleaza cercanele; trebuie fixat cu pudra, altfel lasa o pelicula grasa
2. Benefit Push up liner
O, Domne de cata reclama a avut parte acest eyeliner! Este in forma de creion dar are textura de gel iar capatul oblic chiar te ajuta sa trasezi codita cat mai repede si cat mai usor! Imi place mult ca este mat, nu se transfera, se usuca usor si rezista intreaga zi.

IMG_6343.JPG
3. theBalm Nude Tude
Are tonuri neutre iar gama de culori merge usor spre culori inchise, ceea ce eu folosesc cu prisosinta iarna. Fardurile sunt 4 mate, 2 cu sclipici si 6 sidefate, deci ai de unde alege. Nuantele preferate de mine sunt:
“Snobby”, “Stubborn” ,ambele sidefate,
“Sultry” si “Sexy”, ambele mate.
Si numelele lor, si fetele din background, si faptul ca arata ca o tableta de ciocolata, si oglinda generoasa, si aspectul vintage, toate ma fac sa iubesc aceasta paleta de machiaj!
4. Artdeco Stardust blush
Apartine colectiei de iarnna, scoasa pe piata cu ocazia sarbatorilor.

IMG_6362.JPG
Are patru culori care se pot amesteca sau folosi singure. Blush-ul este usor sidefat

iar nuantele mi se par foarte potrivite pentru iarna;nuanta mai deschisa poate fi folosita si ca iluminator, iar cea mai inchisa pe post de bronzer.

5. Meteoritii de la Guerlain
Ei, seara este alta poveste! Mai adaugam putina stalucire cu meteoritii ce contin perle in sase nuante cu subtonuri auriu.

IMG_6387.JPG
Nu-i folosesc doar pe obraji ci ca o pudra de finisare pe toata fata careia ii dau luminozotate si putina culoare. Sunt minunati si miros si divin!
6. Chanel Vitalumiere Loose Powder Foundation

IMG_5382.JPG
Acoperirea este usoara spre medie, insa eu o folosesc peste un fond de ten si atunci cam toate imperfectiunile sunt acoperite. Are un finish mat si ma ajuta ca aproape 8 ore sa-mi pastrez pielea neuleioasa.

IMG_6355.JPG
7. theBalm Mary_Lou Manizer
Este iluminatorul meu de seara, in special pentru arcada. Este minunat, foarte sidefat si cu o nunta bej-aurie.

IMG_6364.JPG
Si pe pometi arata foarte bine aplicat delicat pentru ca este foarte concentrat in sidef.
8. Lip Lover 351
Produsele astea Lancome sunt o inventie geniala! Sunt ca niste rujurii lichide foarte pigmentate, nu foarte lucioase si de loc lipicioase. Folosesc mereu cate o nuanta de Lip Lover, atat singur, cat si aplicat peste un ruj pentru o mai buna definire si a crea senzatia de buze mai groase.

IMG_6368.JPG
9. Too Faced I Want Candy
Culoarea este aseanatoare cu 351 de mai sus, poate usor mai deschisa. Se pare ca acestea au fost nuantele care m-au atras in februarie ๐Ÿ™‚
In general iarna folosec rujuri care nu usuca buzele iar acesta este chiar cu proprietati hidratante.
10. The Body Shop Lip & Cheek Doll
Este un fard lichid rosu-caramiziu pentru obraji si buze, insa aspectul atunci cand se usuca este destul de natural. Sticlucta este cel mai dragut ambalaj si imi aminteste de desenele cu Pucca si Garu :))

IMG_6373.JPG
Eu l-am folosit pentru buze, ca baza pentru anumite rujuri sau folosit singur pentru ca rezista foarte bine la transfer si ma scapa de neplacerile reaplicarii constante a rujurilor, in special la petreceri.

Parfum:
1. Armani Code EDP
Este un parfum floral cu accent dulce.

IMG_6376.JPG
Initial pare usor fresh dar, pe masura ce se lasa pe piele apar nuantele de baza: vanilie si miere. Nu e de lapadat nici sticluta albastra cu negru dantela care ii da un aer senzual si misterios.

2. Chloe EDP
Mi se pare un parfum clasic si feminin, foarte placut de purtat, un parfum de zi cu zi, tot floral.

IMG_6380.JPG
Sticluta cu fundita bej ii accentueaza feminitatea si delicatetea.

This entry was posted in favoritele lunii and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

